Конкуренти
Немає нічого поганого в тому, щоб повідомити постачальнику, що ви одночасно ведете переговори з конкурентом або збираєтеся це зробити. Не розголошуйте жодних цін чи іншої конфіденційної інформації. Ви можете підготувати аналіз та бенчмаркінг показників діяльності конкурентів, щоб новий партнер міг оцінити потенціал вашого інтернет-магазину.
Не поспішайте
Якщо вас щось не влаштовує і переговори йдуть не так, як ви хотіли, завершіть їх м'яко, візьміть паузу. Така пауза часто буває тактично вигідною - партнер, який не хоче втрачати вигідний контракт, через деякий час може запропонувати вам кращі умови та ціни.
Репетируйте
Природженими переговірниками народжуються одиниці. Потрібен час, щоб навчитися мистецтву знати, коли говорити, а коли мовчати. Важливо розпізнавати вираз обличчя співрозмовника і читати мову його тіла. Відточуйте свої навички, готуйтеся заздалегідь, ретельно плануйте свої розмови, практикуйтеся і репетируйте, якщо відчуваєте невпевненість. Більшість успішних імпровізацій - це добре відрепетирувана підготовка. Продемонструйте свою компетентність і пам'ятайте, що ваша мета - виграти переговори, а не втратити свої позиції, встановити міцні та довірчі відносини з постачальником.
ТОВ «МЕРАНТ І КО». Критерії укладання угод
МЕРАНТ І КО готує клієнтів до "нульових", початкових і фінальних переговорів з постачальниками товарів, а також веде переговори від їх імені. Перевірка можливого партнера, що цікавить клієнта, здійснюється за спеціально розробленою Мерант методологією оцінки критеріїв укладання угод. Продавці МЕРАНТ І КО аналізують конкурентне середовище, вивчають додаткову інформацію, розбираються в нюансах, здійснюють дзвінки потенційним покупцям.