Сайт використовує файли cookie. Файли cookie запам'ятовують ваші дії та вподобання для кращого досвіду використання сайту. Ми не передаємо інформацію третім особам без вашого відома. Продовжуючи користуватися цим сайтом, ви погоджуєтеся з нашою публічною офертою та політикою конфіденційності.

БЛОГ

НОВИНИ КОМПАНІЇ
вважає, що корисна інформація - це один з найважливіших ключів до успішного бізнесу. Тому наша команда взяла на себе завдання зібрати в одному місці необхідні цікаві теми для вашого бізнесу, щоб збільшити ваші доходи.

ТОВ «МЕРАНТ І КО»

НОВИНИ для бізнесу
Читайте корисну інформацію про міжнародну торгівлю, новини світового бізнесу та рекомендації експертів
Навіщо компаніям потрібен ребрендинг
В одному з попередніх текстів у блозі компанії ТОВ «МЕРАНТ І КО» ми розглядали поняття «бренд» і його основні атрибути. Сьогодні поговоримо про ребрендинг: що це і навіщо він потрібен компаніям.
Як шукати товари для дропшипінгу в Україні
Вибір постачальника впливає на те, чи зможете ви встановити конкурентоспроможну ціну та надати покупцям дійсно якісний товар. Пам’ятайте: чим менша закупівельна вартість товару, тим більший дохід ви потенційно можете отримати. Щоб знайти вигідну для себе ціну, не потрібно триматися за постачальників.
Як виділитися серед конкурентів. Основні елементи бренду
Бренд - це унікальний набір слів і образів, які асоціюються з конкретним продуктом. Цей перелік характеристик відрізняє компанію від інших організацій. За допомогою яскравої назви, що запам'ятовується, можна залишити слід у серці клієнта і виділити свій продукт серед сотень схожих.
Що таке бізнес-план і для чого він потрібен
Сьогоднішній матеріал у блозі компанії "МЕРАНТ І КО" присвячений питанням планування в бізнесі. Поговоримо про те, як самому правильно скласти бізнес-план. Цей посібник із розвитку бізнесу потрібен усім підприємцям незалежно від масштабів їхньої діяльності, зокрема й дропшиперам.
AOV: як розрахувати і які висновки можна зробити
Середня вартість замовлення або середній чек (AOV) являє собою середню суму, яку клієнт витрачає під час покупки у вашому магазині електронної комерції. Для визначення AOV вам необхідно знати дві базові метрики: загальний дохід за певний період і загальну суму продажів за той самий період. Математично цей показник розраховується за формулою.
Аналіз юзабіліті сайту. На що звернути увагу
Юзабіліті сайту - це ступінь його зручності для користувачів. Якщо юзабіліті на високому рівні, людина швидко отримає потрібну інформацію і здійснить цільову дію. В іншому разі поведінкові показники будуть незадовільними і, як наслідок, знизиться показник конверсії. Щоб зрозуміти, наскільки зручний ваш інтернет-ресурс, потрібно провести аудит юзабіліті.
Коефіцієнт конверсії - один із ключових показників в онлайн-торгівлі
Кожен підприємець, вкладаючи гроші в просування бізнесу, розраховує отримати реальних клієнтів, а разом з ними - прибуток. Однією з ключових метрик успіху в e-commerce, зокрема й дропшипінгу, є коефіцієнт конверсії.
Як збільшити продажі в соціальних
мережах
Маркетинг у соціальних мережах - один із найдоступніших способів охопити цільову аудиторію та збільшити продажі.
Дропшиппінг. Які можуть виникнути проблеми
Дропшиппінг - один із найпопулярніших видів бізнесу в наш час. Дропшиппінг - це метод управління ланцюгом поставок, за якого посередник здійснює торгівлю без проміжного зберігання товарів на своєму складі. Товари відвантажуються покупцеві зі складу виробника або постачальника.
Запуск дропшиппінг-бізнесу.
Дропшиппінг - один із найдоступніших способів старту свого бізнесу. Він звільняє від багатьох турбот, які характерні для інших видів підприємницької діяльності. Наприклад, вам не доведеться шукати приміщення для складу, займатися доставкою товару тощо.
Дропшиппінг. Для продавця та постачальника
Як відкрити власний магазин, не платячи за оренду складу? Як продавати товар і не займатися доставкою? Як, не витрачаючи величезних коштів, отримувати прибуток і перевіряти попит?
Дропшиппінг. Ефективний спосіб швидко побудувати бізнес
Дропшиппінг існує вже досить давно. Популярність цієї бізнес-моделі пояснюється тим, що вона не вимагає значних інвестицій для "входу". Дропшиппер не закуповує товар заздалегідь, йому не потрібен склад.
Робота з клієнтами: RFM-аналіз
Взаємодія з клієнтами, її аналіз і вдосконалення є дуже важливою частиною ведення будь-якого виду бізнесу. Сучасні маркетингові дослідження показують, що утримання нового клієнта обходиться в п'ять разів дешевше, ніж постійне залучення інших.
Що таке заклик до дії?
Відвідувач покинув сайт. Кинув кошик. Не оплатив обраний товар. Чому вам не вдалося його утримати, а точніше привернути його увагу. І чим ви "зачепили" користувача?
П'ять "чому", які повинен запитати кожен
Є проблема. Як ви її аналізуєте? Чи бувають випадки, коли проблема залишається невирішеною, ви її "залатали", але причину так і не усунули?
Як вести переговори. Вигідно і без нервів.
Торгувати онлайн стало легко і вигідно...
61067, Україна, Харківська обл., м. Харків, вул. Добродецького, буд. 2